Wednesday 23 October 2013

Ditunggu, tertunggu, penunggu.

Dua tiga hari, or should i say, maybe dlm seminggu ni, hati ini tertunggu tunggu. Tertunggu tunggu. Sampai bila kan ku dapat jawapan dari ummi ku. Kadang aku bingung. Banyak juga la, soalan yang ku tanyakan pada dia. Namun, sehingga kini, tiada jawapan. Hmm. Sungguhpun dia sudah membacanya *ku yakin*, ttapi masih tiada jawapan darinya. Adakah ini tarbiyah utk diriku? Tarbiyah utk aku terus kuat dan terus independant? Sungguh, aku bingung ada kalanya. Ku hanya dpat mohon petunjuk dariNya, apa yg sbnar benarnya yg tbaik buatku. Aku ingin jalan ku ini tersusun, di susun sebaik mungkin agar aku nampak mana sebenarnya hala tuju ku. Aku tidak mahu hidupku yg seharusnya utk dnt terumbang ambing akibat tiadanya planning yg mantap. Huu. Berikan ku ptunjuk ya Rabb.

No comments:

Post a Comment